(0 izdelkov) -

V košarici še nimate artiklov

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Projekt Letni časi s sistemom naročanja kmetijskih in drugih pridelkov in izdelkov je projekt, katerega nosilec je zveza  društev JVVŽ v sodelovanju z društvom JVVŽ Novo mesto, društvom JVVŽ Ljubljana in društvom JVVŽ Kranj

 

1. POSLOVANJE

Projekt Letni časi povezuje kmetije in druge ponudnike kmetijskih pridelkov in drugih izdelkov s končnimi kupci, z namenom zagotavljanja koristi in ugodnosti za vse sodelujoče strani. Delujemo po načelu poštenega poslovanja, predvsem pa z namenom spodbujanja večje lokalne, sveže in zdrave kmetijske pridelave ter promocije zdravega načina življenja in s tem tudi zagotavljanja večje samooskrbe. Projekt ‘Letni časi’, katerega prostovoljci se ukvarjamo z organizacijo in promocijo priprave, objave, obdelave in izvedbe naročil s strani kupcev-naročnikov, ki jih v obliki združenih količin  posredujemo  ponudnikom dobaviteljem. Skladno z zakonom jamčimo varstvo osebnih podatkov.

 

1.1 Ponudba kmetijskih pridelkov in izdelkov drugih ponudnikov

Ponudba se spreminja in jo postopoma nadgrajujemo. Trenutno zajema:

  • Zelenjava
  • Sadje
  • Sokovi
  • Kruh in peciva
  • Žita, moke in kaše
  • Olja
  • Med
 

2. NAROČANJE IN SPLOŠNI POGOJI

  • Pridelki in izdelki v projektu Letni časi se lahko naročajo izključno preko spletne trgovine. V primeru, da spletno naročanje zaradi tehničnih ali  drugih težav ne deluje, oz. ne dovoljuje oddaje naročila, lahko kupci izjemoma oddajo naročilo preko elektronske pošte.
  • Ob naročilu vas bomo prosili, da vnesete svoje podatke: ime in priimek, telefon, e-pošta ter točen naslov.  S klikom na gumb “Oddaj naročilo”, bo naročilo oddano in pri nas zabeleženo, kupec-naročnik pa bo potrdilo o izvedbi nakupa-naročila prejel z obvestilom po e-pošti.
  • Z vašimi podatki  ravnamo zaupno; po e-poštnem naslovu vam posredujemo obvestilo o novi dostavi, potrdilo o naročilu, informacije o dostavi in vse druge morebitne podatke ali informacije. Telefonsko številko pa potrebujemo za morebitne dodatne dogovore vezano na dostavo naročila.
  • Potrditev naročila pomeni, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so navedeni v tem pravilniku, in da sprejemate pogoje nakupa.
  • Naročilo oziroma rezervacija se oddaja v slovenskem jeziku in zavezuje tako organizatorje v sklopu Letnih časov, kot kmeta, ponudnika in kupca-naročnika. Naročilo je shranjeno v elektronski obliki našega informacijskega sistema. 
  • Letni časi si pridržujemo pravico, da izjemoma (delno ali v celoti) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka oz. jih ni več na zalogi, če ugotovimo povečano plačilno nesposobnost naročnika, če ugotovimo, da naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji oziroma, če bi prišlo do očitne napake v ceniku.
  • Ob morebitnih nejasnostih in ostalih primerih, vezanih na naročilo, vas bomo takoj obvestili po e-pošti oz. telefonu in se potrudili najti ustrezno zadovoljivo rešitev. Kot naročniku in kupcu izdelkov na mestu dostave vam pripadajo tudi vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov.
 

3. SKLEPANJE NAROČIL

  • Naročanje izdelkov preko spletnega naročanja se realizira direktno med kupcem in kmetijo oz. ponudnikom, ki je naveden za vsak pridelek v spletnem naročilu. Letni časi strankama le omogoča, da preko ponudbe in naročila skleneta naročilo.
  • Avtomatsko poslana e-pošta s potrdilom o prejemu naročila ni potrdilo ali zagotovilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak vas v potrdilu obveščamo, da je sistem prejel vaše povpraševanje in da bomo povpraševanje vseh zainteresiranih naročnikov združili v skupno naročilo oz skupno rezervacijo in ga brez osebnih podatkov posredovali kmetom. Ko nam kmet potrdi dejansko razpoložljivost naročene zaloge, ki jo je predhodno rezerviral za sitem naročanja, vam bomo posredovali e-pošto, v kateri vas bomo obvestili, da je za prevzem naročenih izdelkov vse pripravljeno, kar se smatra za dokončno pisno potrditev kupčevega naročila oz rezervacija za nakup blaga na dostavnem mestu.
  • Za prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila uporabljamo sistem preverjanja z vpisom obveznih polj in kljukico za strinjanje s pogoji poslovanja, kar pomeni dvojno potrditev naročila pred samo dejansko izvedbo naročila. 

3.1 Sklepanje in arhiviranje rezervacij oz naročil

  • Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku, sklene pa se lahko preko spletne trgovine v sistemu za naročanje ali po elektronski pošti. Sklenjena naročila se v elektronski obliki arhivirajo v našemu informacijskemu sistemu. Naročnik lahko pridobi kopijo naročila z zahtevo po elektronski pošti na naslov:  narocanje@letnicasi.si
  • Sistem naročanja  jamči, da je vsako naročilo preko spletne trgovine varno.
 

4. ZAUPNOST PODATKOV

  • Podatki, ki jih posreduje naročnik, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03).
  • V projketu zagotavljamo, da v nobenem primeru ne bomo brez vašega pisnega dovoljenja odstopili ali odtujila podatkov, ki ste nam jih s potrdilom nakupa zaupali z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja. Vaši podatki so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št.86/2004).  Podatke bomo v primeru, da bi bilo to za izvedbo naročila potrebno, posredovali izključno poslovnim partnerjem, s katerimi imamo sklenjen dogovor o dostavi naročila. Z oddanim naročilom izrecno privoljujete v tak postopek.
  • Ob naročilu potrebujemo vaše ime in priimek, naslov elektronske pošte, telefonsko številko, domači naslov in podatke o načinu prevzema. To nam omogoča izpolnjevanje vaših naročil in sprotno obveščanje o obdelavi naročil. Vaše osebne podatke bomo uporabili predvsem za to, da vas bomo obveščali o akcijah in posebnih ponudbah ter o izboljšavah ponudbe v trgovini.
  • Če informacij ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da nam to sporočite na naslov: narocanje@letnicasi.si.
  • V projketu Letni časi  nismo odgovorni za občasno nedelovanje programske opreme spletnega naročanja  ali spletnih strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij, zato katera koli  pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani in spletne trgovine, ne odgovarja za  škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. 
  • Blagovne znamke in logotipi pravnih oseb, kmetij oz ponudnikov dobaviteljev so v njihovi lasti.
  • Vse cene v sklopu sistema samooskrbe so v evrih (EUR) in že vsebujejo ddv. Cene se določajo za vsako dostavo posebej in veljajo od dneva objave za naročanje do zaključka dostave. Pridružujemo si  pravico do spremembe cene brez predhodnega obvestila.
  • Naprošamo  kupce-naročnike, da sporočijo vsako napako, ki bi jo zaznali v zvezi s cenami artiklov.
  • Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Slike izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno v celoti dejanskega stanja ponudbe. Naročnik naročeno blago plača z gotovino ob prevzemu na licu mesta in sicer posameznemu ponudniku oz. kmetiji, ki izdelke pripelje. Vsi predračuni, računi in ostali dokumenti so sestavljeni in izdani v skladu z veljavno zakonodajo na ozemlju Republike Slovenije.
 

5. PRAVNO OBVESTILO

  • V projektu nismo  odgovorni za občasno nedelovanje programske opreme spletnega naročanja  ali spletnih strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti zadruga, niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi teh spletnih strani in spletne trgovine, zato ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. 
  • Blagovne znamke in logotipi pravnih oseb, kmetij oz ponudnikov dobaviteljev so v njihovi lasti.
 

6. CENE, PLAČILO IN VELJAVNOST PONUDBE

  • Vse cene v sklopu sistema samooskrbe so v evrih (EUR) in že vsebujejo ddv. Cene se določajo za vsako dostavo posebej in veljajo od dneva objave za naročanje do zaključka dostave. Pridružujemo si pravico do spremembe cene brez predhodnega obvestila.
  • Naprošamo kupce-naročnike, da sporočijo vsako napako, ki bi jo zaznali v zvezi s cenami artiklov.
  • Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Slike izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno v celoti dejanskega stanja ponudbe. Naročnik naročeno blago plača z gotovino ob prevzemu na licu mesta in sicer posameznemu ponudniku oz. kmetiji, ki izdelke pripelje. Vsi predračuni, računi in ostali dokumenti so sestavljeni in izdani v skladu z veljavno zakonodajo na ozemlju Republike Slovenije.
 

6.1 Način plačila

  • Naročnikom zaradi načina delovanja sistema samooskrbe, v katerem se želimo izogniti nepotrebnim posrednikom, račun za izstavljeno blago izda dotična kmetija oz ponudnik sam in v svojem imenu.
  • Plačilo je možno samo ob prevzemu blaga z gotovino, druge oblike plačila niso mogoča. Fizične in pravne osebe plačajo z gotovino v enkratnem znesku ob prevzemu blaga. Razen izjemoma v prednaročniških akcijah, kjer je to posebej določeno, oz. po predračunu.
  • Stroški pakiranja gredo v breme dobavitelja oz. kmetije. Stroški pakiranja in embalaže so všteti v ceno.
  • V primeru, da gre za partnersko kmetijo oz. ponudnika pavšalista, velja po prevzemu naročila spisek s podatki o dotičnem naročilu, kot potrdilo, da je naročnik poravnal naročene pridelke/izdelke oz. svoje obveznosti do kmeta. Vsak naročnik lahko tudi v primeru naročila izdelkov pri ponudniku pavšalistu zahteva račun.
  • Vse izdelke naročnikom dostavi partnerska kmetija na dogovorjeno dostavno mesto, v primeru da to ni mogoče pa jih s pooblastilom partnerske kmetije v njihovem imenu in za njihov račun na dostavno mesto tudi  dostavimo.
  • Naročeno blago bomo kot navedeno v naročilnici dostavili le na v naprej znane lokacije po Republiki Sloveniji.
  • Za morebitne zamude s strani dostavljalca ali partnerske kmetije ne nosimo odgovornosti .

 

7. UGODNOSTI ZA NAROČNIKE

  • Uporabnik v sistemu samooskrbe Letni časi postaneš s svojim prvim oddanim naročilom. Prijava v sistem ni pogoj za naročanje, prinaša pa prednosti pri obveščanju o različnih akcijah.
  • V skladu s poslanstvom in vizijo projektne skupine Letnih časov, vam bomo ponudili kvalitetne, sveže in k ekološki pridelavi zavezane pridelke in izdelke za zdrav način življenja po poštenih cenah, h katerim se bomo potrudili dodati tudi posamezne akcije in posebne popuste. Ugodnosti v objavljenih akcijah veljajo za vse kupce brez izjeme.

 

8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

  • Naročniku pripada pravica, da tekom zbiranja naročil kadarkoli odstopi od naročila. Vendar je dolžan o tem obvestiti projektno skupino Letni časi preko e-pošte: narocanje@letnicasi.si. Priporočamo, da morebitne spremembe izvedete vsaj dva dni pred dostavo.
  • Naročnik ima tudi možnost, da na samem prevzemnem mestu (dostavi) odkloni blago oz odstopi od nakupa, v primeru da mu le ta ne ustreza vizualno, estetsko,  ni zadovoljen s kvaliteto oz ima druge razloge za neprevzem naročenih pridelkov.
  • Pri odstopu od nakupa preko e-pošte ali na licu mesta ne nastanejo nobeni stroški za naročnika. Vračilo blaga je urejeno v poglavju o reklamacijah.

 

9. REKLAMACIJE

  • Blago se na dostavnem mestu kupuje po sistemu videno kupljeno. Naročnik  je dolžan pri prevzemu naročenega praviloma pregledati njeno vsebnost. V primeru poškodb oz neustreznosti naročenega blaga je naročnik to dolžan takoj na licu mesta javiti ponudniku blaga.
  • Naročnik lahko, kot je napisano zgoraj, zaradi neustreznosti v vsakem primeru blago zavrne oz. ga ne prevzame.

 

9.1 Reklamacija izdelkov

  • Letni časi nismo lastnik pridelkov, niti nimamo v lasti proizvodov ali storitev, ki jih posamezni ponudniki ponujajo preko spletne strani po znižani ceni. Ravno zato ne more biti odgovorna za morebitne napake, škodo ali druge težave, ki lahko nastale pri uporabi izdelkov oz. storitev. Vse reklamacije, ki se nanašajo na kupljeno blago bomo posredovali dotični partnerski kmetiji oz ponudniku, kupcu-naročniku pa bomo sporočili ustrezne podatke dotične partnerske kmetije oz ponudnika. Za kakršne koli težave, škodo ali napake v zvezi s pridelki oz. proizvodi, ki jih dostavi ponudnik oz partnerska kmetija, je odgovoren izključno proizvajalec oz. ponudnik (lastnik proizvoda) oz. ponudnik storitve.
  • Reklamacije pridelkov oz izdelkov so stvar pridelovalca, ponudnika oz dotične partnerske kmetije. Vse morebitne reklamacije rešujeta izključno naročnik živil in ponudnik storitve v zakonsko določenem reklamacijskem roku.
  • Vsako reklamacijo bomo poskušali urediti čim hitreje. Obvezujemo se, da bomo pri reševanju reklamacije pomagali v korist obeh prizadetih strank.
  • Predloge, pritožbe in reklamacije sprejemamo na e-poštni naslov: info@letnicasi.si
  • Če reklamacija ni ugodno rešena, se lahko pritožite v 15 dneh na sedež posameznega kmeta ali ponudnika.
  • Vse spore bodo stranke reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, bo spor reševalo pristojno sodišče.

10. ŠKODA

  • Za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe pridelkov oz. izdelkov partnerske kmetije oz. ponudnika, ne nosimo odgovornosti 

 

11. TOČNOST INFORMACIJ

  • Prizadevamo si, da bi naše spletne strani vključevale samo točne in verodostojne informacije. Vendar so lahko te informacije nepopolne ali napačne tudi zaradi tehničnih ali objektivnih razlogov, zato ne prevzemamo nobene odgovornosti za vsebino in napake, ki bi morebiti lahko ob tem nastale. Prevzemamo pa moralno odgovornost, da odkrite napake takoj odpravimo, seveda če je le mogoče v dobro kupca-naročnika. Ne odgovarjamo za škodo,  če bi zaradi česarkoli (virusi, napake) prišlo do okvare vaše strojne ali programske računalniške opreme. Pridružujemo si  pravico, da brez predhodnega obvestila spremenimo splošne pogoje v primeru, da se to izkaže za potrebno.

 

12. OSTALO

  • Za poslovanje s poslovnimi partnerji kmeti oz. ponudniki in kupci-naročniki veljajo izključno pogoji, navedeni v teh “SPLOŠNIH POGOJIH POSLOVANJA”, razen če v “POGODBI” med strankama ni drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta niso veljavni.
  • Vsak poslovni partner oz. kupec-naročnik na zahtevo prejme kopijo “SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA” v pisni elektronski obliki. Poslovni partner vedno lahko zahteva novo kopijo. Izgovora, da ne pozna “SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA”, ne upoštevamo.
  • Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem “SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA”, bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani.
  • “SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA” stopijo v veljavo takoj po prejemu oz. objavi na spletni strani www.letnicasi.si.
  • Vsakokratne spremembe, dopolnila, dodatki itd. “SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA” so objavljeni na Internetu, na strani www.letnicasi.si/splosni-pogoji. Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo na elektronski pošti: narocanje@letnicasi.si. Na zgornji e-naslov nam lahko pošljete tudi vaše predloge, mnenja in pohvale.
  • Za vsa naročila in poslane predloge se vam že v naprej zahvaljujemo.